pomoc navím co dál...
KishaK
Dobrý den,moje kamarádka se tu ptala na ,,domácí" odvykání z heráku všechno jsem zařídil včera jsme začali:dal jsem jí hodně čaje,paralen atd.nevím co sní leží na zemi zvrací má prujem potí se šíleně prosí mě o trochu heráku ale když jí ho dám detox je kničemu!!Je to hrozný musel jsem jí zamknot v pokoji.Svíjí se tam v bolestech a ve zvratkách jak sní mám zacházet??Musim jí vykoupat ale nevim jestli neuteče nebo se nesklátí neumře,že ne???

Odpověděl:
Zdravím Vás, tak jste se do toho pustili i bez snižování dávek? To je také cesta, ale pak musíte počítat s tím, že absťáky budou silnější a detox bude delší. Pokud jste to už jeden den vydrželi, byla by škoda teď přestat. Bolesti, zvracení a průjmy jsou přirozené projevy čištění organizmu. Tyto stavy (největší peklo) budou trvat přibližně 4 dny. Opět Vás chci ubezpečit, že i když to vypadá hrozně a nepříjemně, detox z heroinu není životu nebezpečný a Vaše kamarátka určitě neumře. Skuste být s ní, co nejvíc to půjde. Můžete jí pomoct se alespoň trochu opláchnout v teplé vodě. Nezapomeňte na doplňování tekutin - při zvracení a průjmech může dojít lehce k dehydrataci. Čaje jsou fajn, můžete je doplnit neperlivými minerálkami a ovocnou šťávou. Důležité je však vydržet!!! Pokud byste cokoliv potřeboval, zavolejte na poradenskou linku 283 872 186 (po-pá 9-20h, so-ne 13-20h), kde Vám odpoví mnohem rychleji na Vaše dotazy. Držím palce. PS: Pokud by se kamarádka vrátila k heroinu, je potřeba začít na co nejnižší dávce, jinak by se mohla lehce předávkovat!!!