lék na migrénu
dsc
Můj zubař mi řekl, že po rivotrilu se člověku přestane rozvíjet mozek. Měla jsem jen 0,5 a předtím jsem pila. bohužel i potom na druhý den přítel mi řekl, že to jeho máma používá na migrénu a já si ho vzala. Bojím se absťáku, jak tady píšete a taky se bojím toho co mi dnes řekl zubař. to už se mi nikdy nebude vyvíjet mozek? Budu mít problémy s pamětí je mi 17let. ta zmatenost jak tady uvádíte čeká mě také? mám se bát?Děkuji za odpoveď!

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, zda Vašemu dotazu dobře rozumím, zvláště té informaci od zubaře. Nicméně - velmi podobných dotazů ohledně Rivotrilu a následného pití alkoholu jsme zaznamenali již v poradně několik a na všechny jsme v podobném duchu odpověděli. Minulé odpovědi si můžete přečíst vyvěšené na stránkách poradny. Jak jsme již psali, vliv 0,5 tablety Rivotrilu a následného užití alkoholu nebude mít rozhodně takový vliv, aby nějak ohrozil Váš vývoj, ani nebudete mít žádné abstineční příznaky (pokud nebudete mít po pití kocovinu, ale to s Rivotrilem nesouvisí). Takže se nemusíte ničeho bát, zvlášť pokud jste žádné příznaky od doby užití nepozorovala.