Marihuana
Fišer
Vážení, obracím se na Vás s prosbou o radu, jak odvrátit synka od kouření marihuany. Ničí to jeho povahu a nevíme si rady, jak ho dostat zpátky. Děkuji předem za odpověď F.

Odpověděl:
Dobrý den, ve Vašem dotazu uvádíte miminum informací (kolik mu je let, od kdy kouří, jako často, jestli jste si o marihuane již společně promluvili...), abychom Vám mohli spolehlivě odpovědět. Posílám Vám odkazy na kvalitní webové stránky, které se věnují problematice rodičů drogově závislých dětí. Věřím, že Vám pomohou překonat nejistoty a najít cestu, jako se k synovi chovat. Držím palce. www.odrogach.cz (na stránkách je speciální sekce věnovaná rodicům) http://www.plbohnice.cz/nespor/addictcz.html (na těchto stránkách si můžete zdarma stáhnout publikace pro rodiče drogově závislých dětí)