pomoc pro miminko
Lili
Chtěla bych sehnat bezplatnou linku nebo někoho kdo by mi byl ochotný poradit jak zachránit dítě sestry která je závisla na drogách a užívá je nitrožilně krade prodává věci a matka ji chce udat a dát ji do léčebny a proto že chci nějak pomoct v době kdy bude v léčebně a snad jí pomohou chci se postarat o miminko sestry at ji ho nevezmou do dětského domova sama čekám druhé dítě každým dnem, jsem vdaná a problémy se závislosti nemám. Chci pomoct a nevím jestli to vubec jde.

Odpověděl:
Dobrý den, chápu, že je Vaše rodina v nelehké situaci a chcete zabránit tomu, aby se dítě Vaší sestry dostalo do ústavní péče. Šance, že dítě bude svěřeno do Vaší péče určitě je. Doporučujeme Vám kontaktovat Ligu lidských práv, která se mimo jiné zabývá ochranou práv dětí. Více informací získáte na jejich webových stránkách na adrese www.llp.cz V nabídce jejich služeb je také internetová poradna, ale především pomoc při jednání s úřady, zastupování klienta u soudu a právní poradenství. Více se dozvíte právě na jejich stránkách např.v rubrice "nabídka služeb". Přeji hodně štěstí Vám i Vaší sestře. Jana Marečková