Rivotril 6 let
Lilla
Dobry den, v prosinci 2005 jsem po 6ti letech vysadila rivotril.Nutili me ho brat na epilepsii-(2mg denne), kterou nyni uz nemam.Ale ja myslim, ze mi ten blbej prasek poskodil mozek.Kdyz jsem ho vysazovala, musela jsem byt v nemocnici 2 mesice skoro se strasnyma abstinencnima priznakama. Nwejaky motoricky neklid a uzkost a tres a takdal. Ted se mi casto vraci ta uzkost nevim co s tim a nekdy se mi klepou i zuby uplne znicehonic..muzou to byt jeste zpozdene abstaky?nebo co s tim? Prosim o radu, dekuju.

Odpověděl: Jakub Minařík
Přece jen jste ten rivotril užívala dost dlouho v dosti veliké dávce. Může se stát, že nějakou dobu trvá, než se stav úplně upraví. Ty úzkosti mohou mít souvislost také v tom, že Rivotril každou úzkost zahubil hned v zárodku. Nejste na to zvyklá. :-) Doporučuji tedy, trochu volnější tempo života, dostatek pohybu. Zkuste meduňku lékařskou (tedy čaj z ní), má sedativní účinky, mohla by vám pomoci stav zvládnout. Taky by mohlo pomoci magnesium, snižuje nervosvalovou dráždivost a uvolnění svalů mopomáhá reflexně snížit úzkost. Doporučuju preparát Magne B6, dávkování 1-1-1. Kdyby to nepomohlo, ozvěte se. Ostatně, ozvěte se i kdyby to pomohlo.