dobry den, pred rokem sem odjel do anglie vydelat penize, ale narazil jsem na spatne a zacal jsem brat drogy. napred jen travu a pak extazi a jednou aji kokain. extazi jsem ale prebral, ani nevim jak se to stalo a vzal jsem si 5 pilulek za 6 hodin a malem jsem umrel. zacalo me strasne bit srdce, protoze jsem zapomel pit. potom druhy den jsem to uz nevydrzel a nechal se zavezt do nemocnice, doktor me rekl, ze su uz za vodou, ale tlukot srdce byl i po prvnim dni porad rychly. namerili mi 150 na 118! doktor rekl, ze jsem mel velky stesti. bral jsem extazi jediny mesic, asi jsem si vzal max. 10 pilulek za ten mesic, ale obratilo me to zivot uplne naruby. dalsi mesice jsem nemohl ani spat, porad se mi rozbouchavalo srdce a strasne bolelo. ted je tomu rok a srdce porad jeste boli, sice ne tolik jak predtim, ale je to porad neprijemne a nemuzu na ten strasny okamzik zapomenout. mam strach ze jsem si poskodil srdce a bojim se aji rozbehnout. a tady je moje otazka: mohlo me to poskodit srdce za tak kratkou dobu? byl jsem strasne silna osobnost a ted je ze me troska, ale bojuju. kazdy den me to stve, jak jsem mohl byt tak hloupy. predem dekuji za odpoved. uz skoro rok nedroguju a uz nikdy nebudu, je mi z toho na zvraceni. dekuju mockrat. preju krasny den

Odpověděl:
Zdravím Vás, chtěl bych Vám v první řadě gratulovat k abstinenci. Je to to nejlepší, co jste pro své zdraví mohl udělat. Zážitek, kdy se člověk začne bát o svůj život je hodně silná terapie a těší mě, že u Vás to skončilo dobře. Nicméně, bolesti kolem srdce a pocity bušení, které máte po této zkušenosti, byste neměl brát na lehkou váhu. Doporučuji Vám zajít si za svým doktorem a nechat si udělat EKG a cardio zátěžové testy, které by případně odhalili možné poškození. Když by byl nález negativní, znamenalo by to, že Vám tento silný zážitek mohl zanechat stopu na psychice v podobě panické poruchy. Pak bych se nebál zajít za psychiatrem, který by Vám pomohl tyto pocity překonat. Ozvěte se, jak jste dopadnul. Hezký den.