první pomoc při ABSCESU
koky
dala jsem si místo do žíli nechtěně heroin do svalu u kolene první jsem tam měla jenom obrovskou modřinu a bylo to nafouklé v průměru asi 5 cm.Nyní modřina slezla otok už není tak velký zato ale podstatně bolestivější horký a tvrdý.Co mám dělat,vím že se to řeší chirurgicky(rozříznutím)ale chtěla bych ještě pár dní počkat co mám skusit rozmasírovat s heparoidem,nebo černou mast ,framikoin...?Ledovat nebo teplý obklad?Musím u doktora říci že je to z heroinu můžu třeba skusit žr je to od hmyzu nebo nšco tak?Díky za rychlou odpověd.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, v žádném pádě se to nepokoušejte rozmasírovat. Infekce by se mohla rozšířit a to je vždycky docela průšvih. Doporučuju dávat led. Kdybyste měla horečku a nebo se vám to začalo šířit v jazycích, tak jděte na chirurgii. Protože vám nohu také mohou amputovat a nebo na něco takového můžete zemřít. Osobně bych vám doporučil jít na chirurgii rovnou, jeďte prostě do jiného města, třeba do Ústí, máte to kousek. A na vašem místě bych to, od čeho to je, netajil. Na chirirgii nejsou úplně pitomí a jen je rozčílíte.