sklony ke drogám
THC
vždycky sem byla taková že se musí zkusit vše. Teďka sem se seznámila s přítelem který mi začíná nabízet tvrdčí drogy. Zatím jen piji a kouřím marihuanu. Zatím odolávám ale nevím jak dlouho začínám nad tím hodně přemíšlet. Jak mám odolat? S přítelem se rozejít nechci a ani mu nic přikazovat. Děkuji za odpověď

Odpověděl:
Srdečně zdravím, je téměř jisté, že se nacházíte na důležitém rozcestí svého života. Je fajn, že jste napsala do naší poradny - to znamená, že nad nabídkou, která Vám přichází od přítele, váháte. Když člověk nad něčím váhá, je to jasné znamení toho, že cítí, že něco na jeho volbě nemusí být v pořádku. Sama se ptáte: Jak mám odolat? - to také svědčí o tom, že ve volbě vyzkoušet tvrdé drogy (nevím jestli jde o extázi, pervitin, heroin, nebo něco jiného, ale to je v podstatě jedno) cítíte kromě zvědavosti také strach. Z dotazu jsem vyrozuměl, že Váš nový přítel tvrdé drogy bere. Chcete se mu skutečně rovnat? Možná jste spolu ještě hodně krátce na to, aby jste rozpoznala nepříjemné stránky jeho užívání. Zkuste si projít dotazy v této poradně, a určitě najdete dostatečné množství odstrašujících a smutných dotazů, které se týkají partnerova fetování. Takové vztahy téměř vždy krachují a když nekrachují, nedají se nazvat vztahem... Na druhé straně, začít brát drogy s partnerem je jistá jízdenka do problémů. Pokud se s ním nechcete rozejít ani mu nic přikazovat, zkuste ho jenom sledovat, co s ním drogy dělají - jak se cítí na dojezdech atd... Možná bych na Vašem místě raději zkusil opačný scénář: zkusit mu pomoct se z toho dostat. Přeji Vám, abyste se rozhodla tak, že toho rozhodnutí nebudete muset nikdy litovat...