Maminka
Carolyne
Vážená paní Justinová, mnohokrát Vám děkuji za Vaši odpověď. Kontaktovali jsme poradnu pro závislosti u nás na Proseku a navštívili paní dokrtorku, která s maminkou promluvila a navrhla psychoterpie jednou týdně u nich v centru. Maminka však nikam docházet nechce a v podstatě spoléhá na farmaka a na nás s tatínkem. Nicméně věřím, že ji snad přesvědčím, aby zítra terapii zkusila. Navrhla jsem ,že bych se ji mohla zúčastnit s ní. Ráda vyzkouším kontakt na některý z denních stacionářů. Dostala jsem kontakt na stacionář v Břevnově,ale to je od nás z Proseka dost daleko. Ocením jakoukoli pomoc či radu. Děkuji a zdravím Carolyne

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jsem ráda, že jste už kontaktovali nějakou odbornou pomoc. Bylo by škoda, kdyby v tom maminka nepokračovala. Myslím, že to můžete ovlivnit i Vy, pokud ji nebudete podporovat v názoru, že je v pořádku spoléhat jen na Vás. Také máte svůj život a máte právo si odpočinout, nehledě na to, že jakožto ne-odborníci a zainteresovaní v celé věci budete nápomocni mnohem méně za větší cenu. Měli byste být nekompromisní v tom, že jí podpoříte, ale pouze pokud bude svolná s pomocí zvenčí. Co se týče denních stacionářů, také mě napadl Ondřejov na Břevnově. Mám pocit, že podobné zařízení by mělo fungovat i v rámci psychiatrické léčebny Bohnice.Zkuste se prosím zeptat na jejich lince důvěry, na tel. 284 016 666.