prsa
Fee-bee
Dobrý den, kouřím marihuanu a půl roku jsem ve svých 15cti brala pervitin(žilně). Prošla jsem detoxem a od té doby jsem měla jen několikrát ,,čáru" asi 5x za dva roky. V současné době neužívám. Zajímalo by mě, jaký dopad to má na můj organismus a zda mé fetování mohlo ovlivnit vývoj mých prsou a jestli se stím dá něco dělat. Protože mi od 15cti fakt moc nevyrostly. Dík

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, veikost prsou bývá z nějpodstatnější části ovlivněna dědičně, ale také např. užívanými hormony a výživou. Je tedy možné, že jestli jste v době, kdy se Vaše postava měla nejvíc měnit a zženštit brala pervitin, mohlo to mít na velikost Vašich prsou nějaký vliv. Při braní pervitinu většinou člověk zhubne, moc nejí, vydá hodně energie a tělo funguje spíš z rezervy. Myslím, že dělat se s tím teď už nic moc nedá, v dospělosti se změní velikost prsou většinou už jen těhotenstvím, nebo výraznou změnou váhy.