nález
iriskikiris
zdravím ,kamarádka našla u svých 16-letých synů nádoby z fosforem červeným a jodem.Měla by se začít bát nebo to nemá s drogamy děco dělat?díky za rychlou odpověď.Iris

Odpověděl:
Dobrý den. Bát se nestačí. Musí situaci řešit, protože jód a červený fosfor se užívají při výrobě pervitinu. Tato kombinace není náhodná. Je třeba to řešit dříve, než to jednou budou řešit orgány činé v trestním řízení. Myslím, že by bylo vhodné se syny o tom promluvit, zjistit, jak situace vypadá a případně se obrátit na některou pomáhající instituci, která se zabývá drogovou problematikou, aby se mohla poradit a získat potřebné další informace. Kontakty na takové instituce najdete na www.drogy.net (Kontakty) nebo na www.drogy-info.cz (Mapa pomoci)