pervitin
Roman
Dobrý den, měl bych dotaz jestli je šance nějakým způsobem zjistit jestli je někdo na pervitinu. Mám podezdření na svojí mladší sestru, ale nejsem si jist. Popřípadě kde je šance nechat udělat test z moči, nebo je na to možno něco zakoupit v lékárně?

Odpověděl:
Dobrý den, odpověď na Vaše otázky zní: ANO. Testy na metamfetamin (pervitin) se dají koupit v lepších lékárnách a stojí od 70 do 300 korun. Jsou to destičky na testování drog z moči. Test na přítomnost drog můžete také nechat udělat v Ústřední toxikologické laboratoři, Na Bojišti 3, Praha 2 (tel. 296151284, 224911267) - to je však poněkud dražší (od 1000,- do 3000,-) Ještě pár otázek: Na základě čeho máte podezření, že Vaše sestra bere pervitin? Zkoušel jste si s ní o tom promluvit? Přemýšlel jste nad tím, co budete dělat s výsledkem testu, ať už bude negativní nebo pozitivní, jaké z toho vyvodíte důsledky? Navíc, pozitivní test pouze prokáže, zda cca v posledním týdnu došlo k užití pervitinu, ale nic víc - tedy jak dlouho dotyčný bere, kolikrát pervitin měl z toho nezjistíte. Pokud bude test negativní, tak to znamená, že dotyčný cca v posledním týdnu drogu neužil...