chutě po x letech p.Minařík
weida
Dobrý den,chtěla jsem se ještě zeptat,četla jsem tady,že jsou nějaké skupiny v ůterý a ve čtvrtek,tak mě jen napadlo,zda bych tam nemohla dorazit? Musím tam uvádět své jméno? A mohu přijít jen tak? A třeba nic neříkat? Jen se utvrdit v abstinování? Děkuji moc P.S.Prostě na to opravdu nemám k Vám zajít,i když bych moc ráda.Mám strach a bohužel nevím z čeho.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, v úterý a ve čtvrtek jsou motivační skupiny, ale to jsou skupiny pro lidi, kteří berou a chystají se někam do léčby a nebo o tom uvažují. Nejsem si moc jistý, zda jsou pro vás to pravé. Myslím, že pro někoho, kdo abstinuje mohou být hodně ohrožující. Ale jsou anonymní, nebo alespoň z velké části. Mluvit na nich moc nemusíte, stačí, když řeknete třeba nějakou přezdívku, ... Alespoň na začátek to stačí. Pro nějaký první kontakt se myslím můžete dohodnout i s terapeutem, že vám zatím bude říkat jen křestním jménem a pak se dohodnete jak dál.