lucka
Jaké léky byste doporučily holce, která byla znásilněná a poté měla panyckou hrůzu z chlapů co vypadaly stejně jeko ten hejzl. (pokaždé, když jsem byla nahá a vyděla jsem se v zrcadle tak jse mi chtělo zvracet a vyvracela jsem se, když jsem vyděla někoho podobného tak se mi zdálo, že se propadám a zmatená jsem lítala po okolí. Když se na mě někdo díval myslela jsem si, že to ví a taky jsem byla zmatená. Pořád jsem na to musela myslet snažila jsem se to nějak přemoc (říkala jsem si teď budu dělat tohle a zapomenu na to, ale čím více jsem se na to snažila při činostech zapomenout a nemyslet na to tím více se mi to vrývalo. teď jsem ůplně debilní a dělají mi problém běžné činosti. (nemůžu přemýšlet prostě to nejde) Něco někam dám a za chvíli už nevím kam jsem to dala. když se kolem mě baví kamarádky tak se nemůžu přidat do diskuze, protože za chvíly ani nevím co je téma dikuze. Když jsi něco přečtu tak za chýly ani nevím co jsem četla. Fakt jsem v koncích. Chodím k psycholožce, ale tato psychoterapije mi moc nepomáhá. Slyšela jsem o léku, který se jmenuje enerbol. Mohl by mi pomoci se dostat intelektuálně zase do pořádku???? Studuju a zrovna dost těškou školu mám zaměření na matiku a fyziku, ale ve stavu v jakém jsem teď mi sebemenší počítání dělá problém. Prosím pomožte mi!! Já vím, že tohle je drogová poradna a tento problém nemá s drogama nic společného snad jen to, že to prase bylo ožralý. Těhotná naštěstí nejsem, ale i tak to dost bolí!!! Prosím já vím, že v té vaší poradně pracují psychyatři. chci se jen dostat zpět do původního psychyckého stavu. A když mi nepomůžete tak se zlobit nebudu. Já vím, že se nejedná o drogový problém! )-:

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že toho máte na srdci hodně a že je to pro Vás obtížné se vyrovnat s minulostí. Nicméně přes internet se žádné léky doporučovat nedají. Pokud docházíte k psycholožce a máte pocit, že Vám to nepomáhá, tak jí to můžete říct a můžete se bavit o tom, co by Vám pomohlo. Pokud k ní nemáte důvěru, můžete zkusit změnit psychoterapeuta. Ohledně té medikace - tu by Vám na základě odborného vyšetření mohl napsat psychiatr. Enerbol je nootropikum. Měl by být podáván v indikovaných případech, takže by bylo vhodné jeho užívání konzultovat s lékařem. Pokud bude vhodně užívat, mohl by mírně pomoci, ale rozhodně Vaše potíže nevyřeší. Myslím, že jedinou šancí je pokračovat v psychoterapii a případně navštívit psychiatra a na základě vyšetření si nechat napsat medikaci. Přeji hodně štěstí.