Nevím už co mám sním dělat
Rybka
Dobrý den mám jeden velký problém s mým přítelem jsem sním už poměrně dlouho a už když jsem si ho našla tak se pořád opíjel jednoho dne ale kvůli mě přestal ale né na dlouho.Docela pravidelně si zajde na pivo a o víkendu to vždycky přežene tak až když sním usínám tak mě večer ve spánku počůrá a to není fakt příjemné posílám ho neustále k doktorovi ale on to odmítá.Pomočí se tak 2 do měsíce a to je mu 21 let.Rodiče mu na to nic asi nepoví.Také konzumuje mariuhannu.Víte neustále mi slibuje že přestane zase kvůli mě ale já žádné zlepšení vážně nevidím jako by to bylo silnější než naše láska tak fakt nevím rozejít se sním a nechat ho vtom?Protože on je mi fakt nechutný když tohle dělá.Děkuji moc že jste si udělali na mě aspoň chvilku čas a přečetli jste si to.Těším se už na Vaší odpověď rybka

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, je třeba abyste si Vy sama určila, co je pro Vás ještě přijatelné. Pokud se ale rozhodnete, že už je moc, aby se Vám přítel pomočil do postele, musíte si za tím pak i stát. Nejde jen říkat donekonečna "když tohle budeš dělat, rozejdu se s tebou". Musíte pak "bohužel" svou hrozbu i splnit, což není vždycky jednoduché. Můžete na začátek zkusit něco méně definitivního, ale co by mu jasně dalo najevo, že takové soužití pro Vás není únosné - např. nepustit ho do bytu (tedy pokud je Váš), ať spí u kamaráda, nebo naopak jít sama spát jinam, přijít se s ním bavit až za střízliva. Musí prostě vidět, že jen nehrozíte, ale jste schopná si za svým i stát. A že Vás ztratí, pokud se něco nezmění. Zkuste také nabídnout mu na víkendový večer nějakou lepší zábavu bez alkoholu a s Vámi. Třeba pak nebude mít důvod, aby to takhle dopadlo.