pro P. Nedveda: Misha, adiktologie
Paja
Dobry den, zaujal me prispevek Mishy, kde psala, ze ji drogy fascinuji a pritahuji, ze se seznamila s fetakem a je ji s nima lip, nez s normalnimi lidmi a nic jineho ji uz vlastne nebavi, nezajima. Docela chytre (musim uznat:-) jste ji poradil, ze by mohla jit studovat adiktologii a byt v budoucnu bud vasi kolegyni, nebo klientkou, doufam, ze zvoli prvni moznost. Za sebe mohu rict, ze me toto tema take nesmirne zajima a take jsem na vazkach. Rozum rika NE, srdce na druhe strane rika zkus to! Vim, ze to je blbost. Delam praci, ktera me nebavi, nemam na ni bunky, nesedi mi. Vzdy jsem chtela studovat medicinu, bohuzel to nevyslo, kvuli financnim moznostem me rodiny. Proto bych se chtela zeptat, jestli je mozne adiktologii studovat i dalkove pri zamestnani, kdyz uz si vydelavam a fin. bych to utahla? Na jake je to VS? Z ceho se delaji prijimacky? Je nutna nejaka praxe, napr. v dropinu, samaninu atp.? Dekuji za odpoved. A fandim vam:-) Paja.

Odpověděl:
Zdravím Vás, Pajo. Vzhledem k tomu, že kolega Tomáš Nedvěd bude 3 týdny mimo republiku, dovolím si Vám odpovědět místo něj a Vaši pochvalu za jeho odpověď mu předám:-) Jinak - pokud se týká studia adiktologie na 1. LF UK, veškeré informace, které Vás zajímají, získáte na www.adiktologie.cz (rubrika Výuka) Tento obor lze dosud studovat pouze prezenčně, nicméně je možné, že od roku 2007/08 se podaří otevřít i dálkové nebo kombinované studium. A pokud se týká drog, přeji Vám, abyste se vydala tím perspektivnějším směrem a v tomto ohledu zvítězil rozum. Zpravidla si tím člověk ušetří dost nepříjemností:-) Hodně štěstí, Jana Marečková, administrátor poradny