kamarád arta
Proč jste mu neodpověděl na tuto tázku? A ještě jedna otázka mohl 1 rivotril 0,5 v kombinaci s alkoholem vyvolat absták a nebo nějaký nepříjemný stav? třeba poruchy učení a paměti? bojím! bojím!

Odpověděl:
Dobrý den, jestli jsem správně pochopila Vaši otázku, ptáte se, proč nebyl zodpovězen dotaz, jehož autorem je "art" a týká se rivotrilu a jeho kombinace s alkoholem. Tento dotaz zodpověděla kolegyně Mgr. Bára Orlíková dne 8.8.2006. Její odpověď Vám zde kopíruji. "Myslím, že to skutečně není potřeba řešit - několikrát jsme Vás ujistili, že to nebude mít tak dramatické následky, včetně toho, že jste mluvil s panem Horynou telefonicky. Pracuje v Kontaktním centru SANANIM, nicméně do této poradny odpovídá zřídka, takže není v tuto chvíli uveden v rubrice "Kdo vám odpovídá" na této stránce. Nejsem si jistá, zda bych to formulovala tak, že cvičení v posilovně má negativní vliv na neurony, každopádně cvičení do vyčerpání, bez odborného vedení trenéra a bez řádné výživy není pro organismus jistě žádoucí. Myslím taky, že zhubnout 25 kg za tři měsíce je pro organismus příliš velká zátěž, doporučuje se hubnout max 5 kg měsíčně, aby to na Vaší tělesné schránce nezanechalo nějaké stopy v podobě zdravotních potíží. V tuto chvíli by asi bylo dobré nasadit nějaký normální životní režim, nepřehánět to ani se cvičením ani s ničím jiným, a pak se tělo i mysl jistě zregeneruje. Pokud jste měl problémy s alkoholem, tak to bude chvíli trvat než se dá psychika do pořádku. Ne vždycky to člověk zvládne sám a někdy je potřeba se obrátit na odbornou pomoc. Tak zatím držím palce." Další dotazy, kde je jako autor uveden "art", byly rovněž zodpovězeny (kolegou MUDr. Minaříkem), takže pokud si na stránkách poradny projdete dotazy za posledních 14 dní - 3 týdny, najdete je tam. S pozdravem, Jana Marečková, administrátor poradny