335604
Děkuji Vám za radu, včera se opil a měl neuvěřitelný absťák, přesto jsem ho ale udržela a on mi potom slíbil, že prodávat nebude a že budu moci být s ním, když to uznám za vhodné. Mám to od něj napsané a podepsané na papíře. Zatím to dobře dopadlo, ale tohle je jen začátek. Byla bych Vám moc vděčná, kdybyste mi dala kontakt na někoho, kdo nám může poradit a pomoci, nebude to ale snadné, neuznává totiž lidi, co mu radí, když to nezažili. Bylo by fajn, kdybyste věděla o někom, kdo to sám zažil a dostal se z toho, s někým takovým by si potřeboval promluvit. On je z Hulic u Zruče nad Sázavou, u Vlašimi, já jsem z Prahy, takže není problém, kdyby ten někdo byl z Prahy. Moc vám děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Mohu Vám poskytnout kontakt na Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel 220 803 130, více na www.sananim.cz. Tam pracuje kolega Ondřej Dočekal, který měl před mnoha lety problém se závislostí a prošel léčbou. Zkuste tam zavolat a objednat se. Mohl by s Vámi a s Vaším přítelem promluvit a doporučit Vám vhodný postup. (Nicméně - řada z nás má zkušenosti se závislostí a léčbou a řada z nás ne a myslím, že v kvalitě naší práce s klienty a v jejich důvěře k nám rozdíl není a nepovažuji drogovou zkušenost za nezbytnou podmínku k této práci.) Máte pravdu, že to nebude jednoduché a asi to nespraví jedno sezení. Nicméně držím palce a přeji hodně štěstí.