Chybny vyklad
Gogo
Nesouhlasim s vasim nazorem ze ucinky pervitinu mizi po 8-24hod. Muj nazor je, ze to zalezi na kvalite a kvantite. Jsem zvedav co nam na to odpovite. Dekuji Gogo

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud jde o formulaci v našem textu pod kolonkou Pervitin na našich stránkách, tak tam je uvedeno, že "Hlavní příznaky intoxikace zmizí za 8 - 24 hodin", což je něco trochu jiného než formulace "účinky pervitinu mizi po 8 - 24 hodinách". Mnohé účinky mohou přetrvávat i déle, ale největší excitace pomine zhruba v tomto rozmezí. Myslím, že je logické, že to závisí na kvalitě a kvantitě užité drogy, v tom se s Vámi nebudu přít a myslím, že to ani nikdo nezpochybňuje. Prožitky, které člověk zažívá v intoxikaci na jakékoliv látce, budou individuálně rozdílné a popisované subjektivní zážitky po užití drog se mohou lišit. My se snažíme uvádět informace obecně platné, které vychází z odborných zdrojů. Subjektivní prožitek a názor na to může mít bezpochyby každý jiný.