p.Justinová
fetnička
Konec...totálně sem to "posrala"Včera byl můj 13 den co jsem nic neměla a i v tento den sem vše,všechno zahodila do toho zkur...... perníku...nedala jsem to...nenávidím se...takové lidi střílet...co se to ze mě stalo?!Kde jsem se stratila:-(

Odpověděl: Jana Justinová
Kvůli jednomu nepodařenému pokusu není třeba se hned takhle očerňovat, ne? Svět se nezboří, jenom je potřeba najít zase o něco víc síly na ten další pokus. Je jasné, že je to dost dřina. Myslím, že vidíte sama, že věčné pokusy sama přestat Vás tak nanejvýš vyčerpávají a nikam nevedou. Možná se doba abstinence pokaždé prodlouží o nějaký ten den. Ale za jakou cenu. S pomocí by to bylo mnohem jednodušší. Tak konečně přestaňte zkoušet, co všechno vydržíte a nechte si pomoct...