pozná se závislost
verča
Dobrý den, mám přítele,který kouří trávu.Je možné nějak určit dobu,od které se stává tento člověk na tom závislý??Velice mě tato otázka trápí.Kdykoli se k tomuto tématu dostaneme,dozvím se,že to není závislost,ale začínám být opačného názoru.Je nějaká možnost jak toto rozeznat?Velice děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, na marihuaně se nevytváří fyzická závislost, pouze psychická. Ta je tedy pro vnějšího pozorovatele hůře rozpoznatelná. Důležité asi je, jestli jeho kouření trávy působí nějaké problémy ve Vašem společném životě a vztahu. Pak je možná jedno, jestli to nazveme závislostí, ale bylo by dobré to řešit. A Vy máte právo na takové problémy poukázat. Pokud tvrdí, že tráva pro něj není nutná a Vám její kouření vadí, zkuste se dohodnout na kompromise nebo řešení přijatelném pro oba. A jestli se chce přesvědčit, jak je to s tou závislostí, ať zkusí třeba měsíc trávu nekouřit a uvidíte, jestli je to pro něj problém...