mensi zlo
Simkin
Dobrý den, prosím o radu. Dříve jsem bral extáze, pervitin asi čtyři roky a zkusil i všechno ostatní. Absolvoval jsem úspěšnou léčbu interferonem a tvrdejch drog už jsem se tři roky nedotkl. Nicméně úplně čistej bejt nedokážu, takže se chci zeptat co je pro mě menší zlo, jestli si dát dvakrát týdně 3-4 pivka nebo si dát obden špeka. Vím, že bych neměl brát nic, ale to se mi zatím prostě nedaří. Díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Na Váš dotaz není jednoduchá odpověď. Nutno říct, že alkohol játrům ubližuje více než konopné drogy. Ale i ty zatěžují organismus oslabený hepatitidou a léčbou interferonem. Každopádně mi přijde Vaše (plánovaná) frekvence užívání konopí poměrně intenzivní na to, co máte za sebou. A taky je potřeba myslet na to, že pokud se rozhodnete si občas "zahulit", že konopné drogy nejsou v ČR legální a to pro Vás může mít další, nejen zdravotní, důsledky. Takže - rozhodnutí je stejně na Vás. :)