Lara
dik za odpoved jeste by me zajimalo jestli na ty praze 7 kvuli tomu pervitinu uz sem psala vam kvuli tomu jjestli musim uvadet sve iniciali pokud se tam budu chtit lecit.zitra se tam chci zajit podivat.a mimo jine sem se chtelas zeptat jake zkusenosti s drogama mate vy co nam radite nemyslim to ve zlim jen me to zajima a jake asi maji zkusenosti na ty 7.A posledni dotaz:chtela bych pokud bych se uspesne nejaky cas lecila chtela bych pak prestoupit do "Kacka"byla sem tam obcas pro cisty a slysela sem o nem vetsinou dobre veci treba drop in mi neni tak sympaticky zatim pa a dik Lara

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud se chcete léčit, tak nejspíše iniciály uvést budete muset. Možná ne hned, ale je dobré s tím počítat. Ony ty informace stejně neopustí dvéře toho zařízení. Tak buďte klidná. Ohledně mých zkušeností a nezkušeností s drogama se na netu zásadně nevyjadřuju. Myslím, že to není úplně vhodné prostředí, abych o takových věcech komunikoval. A ostatní, vyjma kolegů, kteří jsou bývalí uživatelé, se obyčejně o takových věcech taky nevyjadřují. Pokud chcete výměnu, tak do KC klidně můžete. Stačí? :-)