Milá báro
vice
Jsem z kojetína (olomocký kraj) poblíž Přerova je mi 19 let možná mám tyto stavy po zneužití benzodiazepinu v kombinaci s alkoholem. Nemůžu totálně myslet! Mozek už nemám jsem jen 0, která má problémy se vším co se týká přemýšlení. Předtím jem byl nejlepším žákem třídy a jezdil na vysokoškolské soutěže (Cad cam systémy a roboti na alternativní pohon), když jdu po ulici zdá se my, že se mi deformuje obličej sáhnu si na něj a zjistím, že je v pořádku, když vydím debila nebo bezdomovce tak se pomátnu a lítám sem a tam (ůplně zmatený) protože mám strach, že tak dopadnu, když něco někam dám a za chvýli to hledám nevím kde to je. Když slyším něco v tom smyslu, že se někdo pomátl a zabil rodiče tak mám strašný strach, že je taky zabiju. Je to šlený tento stav bych nepřál ani mojí učitelce mechaniky! (nenávidím ji) pořád jsem zavřenej doma a bojím se chodit ven. A vy si myslíte, že bi nějakej Psychyatr dokázal pomoci a můj stav by se vrátil do původního stavu? já už na zázraky pomalu řestávám věřit )-:

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že Vaše potíže nesouvisí s užitím Rivotrilu s alkoholem, ale s mnohem závažnějšími psychickými problémy, které by bylo asi skutečně potřeba řešit s psychiatrem. Myslím, že dobrý psychiatr je v tuto chvíli asi jediný, kdo Vám může pomoci. Nemohu Vám zaručit, že se s jeho pomocí dostanete do původního stavu, ale myslím, že mohu zaručit, že to, co v současnosti zažíváte, se zlepší. Možná to nebude okamžitě, ale rozhodně se to postupně upraví. Zázraky se totiž skutečně nedějí. A určitě ne v případě, kdy za tím psychiatrem nedojdete. Centrum krizové intervence Ambulantní program Dolní náměstí 33, Olomouc, 772 00 telefon: 585223737 MUDr. Libor Gronský Ambulance při FN I. P. Pavlova 12, Olomouc, 775 20 telefon: 588444618 MUDr. Jarmila Šmoldasová Psychosociální centrum - AT ambulance Nám. Přerovského povstání 1, Přerov, 750 00 telefon: 581204437 MUDr. Peter Bobovník