tomas nedved
lola
Dekuji moc za pomocnou ruku, urcite ji nenecham natazenou jen tak do vzduchu ;) Mam ted jeste na dva tri dny hodne prace, na navstevu sananimu to chce se zastavit a nadechnout...ale urcite zitra panu Minarikovi zavolam a objednam se... Nejak jsem vubec nezhodnotila situaci, co to vlastne delam, nejak jsem mela pocit, ze kdyz neberu drogy jen tak z nudy pro hloupou zabavu(nikdy jsem za timto ucelem zdanou drogu nemela pokud nepocitam ucast asi na peti jointech, po kterych mam-asi bohudik-dost neprijemny zvukovy flashbacky), ze kdyz necitim zadnou zmenu nalady, ani halucinace ktery nesnasim, ani jinou ztratu kontroly nad sebou samou (jsem temer abstinent, 2deci vina do mesice az az...) mno dobra, kourim 2roky, jenze, pokud nechcete umrit na nenavist ke kurakum (jakoze vsichni kolem-v praci,ve skole,EXpritel-byli kuraci) tak se mi zdalo ze neni jine cesty a zacala sem s odporem-skutecne kvuli tomu, ze mi prestane kour tolik vadit a nebudu prechazet na druhy chodnik kdyz 20metru prede mnou nekdo kouri..(no koukam to taky nebylo uplne fer reseni) No zkratka ze kdyz si vezmu trochu toho kouzelneho trpytiveho prasku JEN KVULI TOMU, abych zvladla vic prace, ze se to jako nepocita... No ale ono je uplne jedno PROC, pocita se jaksi vsechno... Bohuzel diky tomu, ze jsem se drzela absolutne stranou od jakychkoliv drog, neznala sem ani to riziko (no co jen trochu energie, nic vic... je to dost osemetna zalezitost, kdyz na sobe nepozoruji zadnou zmenu, jen NEMAM TY UNAVY a o to mi prece jde) trochu hloupe na petadvacet ze... Vsechny zavislaky sem hodne krute odsuzovala, s ochotou jsem hazela drobny nebo cigarety neopilym zdrave vyhlizejicim zebrakum, nebo poulicnim zonglerum, ale na alkoholiky nebo fetaky bych nejradsi plivla a uz vubec jsem nechapala financne dotovane lecby, kdyz se blbecci nudi a delaji blbosti, tak at si pomuzou sami.... No..takze uplne neni vsechno cernobile, priznavam, ze prave kreslim nejake terminove lehce horici navrhy a nos me trochu stipe, ale rozhodne z toho uz ted nemam dobry pocit.. Asi to je hloupy, ale snazim se tu lajnicku pred sebou delat mnohem kratsi kdyz uz se mi chce spat, ze nejsem tak naspidovana ale jsem schopna neco delat, protoze to jak jsem spala pet dni uplne v kuse...to nemuzu...to by me zabilo...Uz tahle si krute vyziram prusery,ktery sem v tech peti dnech svym temerkomatem natropila, ale asi je to hloupost...jakoze postupne...Asi to chce naraz,ze. No to mi jiste poradi pan Minarik (jaka ostuda, doufam, ze me nikdo neuvidi vchazet dovnitr..drogova poradna :( no co uz se mnou...)Tak jeste jednou diky za pozornost, ochotu, cas, radu, pomoc, energii...no vsak vite. Ja Vam treba napisu jak jsem se s panem Minarikem domluvila, treba Vam to udela radost, ze ta Vase prace neni zbytecna. Diky za ni... tak a ted sem se malem podepsala jak mam pocit ze Vas znam :)

Odpověděl:
Já děkuji za důvěru. Budu rád, když se ozvete, ale s Kubou Minaříkem komunikuji poměrně často a tak se budu sám informovat, jestli jste dorazila. Nemusíte se bát žádné stigmatizace. CADAS sídlí v budově polikliniky ve Spálené ulici, kam proudí davy lidí a s Kubou jsem se domluvil, aby Vás objednal na dobu, která není příliš exponovaná, abyste nemusela čekat v čekárně. Při objednávání se přiznejte, že jste domluvená přes poradnu se mnou. Já sám nejsem psychiatr, ale doufám, že se Vám společně podaří najít medikaci, která bude fungovat na Vaše "komatické stavy". Pervitin Vám zřejmě funguje, ale má spoustu nevýhod - měnící se kvalita, vysoká cena, nepravidelná dostupnost (jak jste si jistě všimla), riziko konfliktu se zákonem nebo s podsvětím, značný potenciál pro vznik závislosti... Já bych Vám jenom přál, aby Vám nedělalo velké problémy se s Vaším třpytivým práškem definitivně rozloučit. Mimochodem, příští 3 týdny mám dovolenou, a tak se výsledek dozvím pravděpodobně až v září. Hodně štěstí! Tomáš