Hladáme strateného chalana
Barbora
Dobrý deň, som Barbora Kuchárová, terénna pracovníčka z OZ Prima v Bratislave. Obrátili sa na nás so žiadosťou o pomoc kamaráti zo Starej Ľuvone. Stratil sa im syn a po využití všetkých oficiálnych možností by chceli požiadať o pomoc pri hladaní aj vaše K-cenrá a terénne programy. Prosím pošlite mi mail, kam by som mohla preposlať detaily. Oni sami vyrazili dnes do Ústí nad Labem. Mohli by ste mi poslať niaky kontakt na tamojšie Káčko? ďakujem Vám za pomoc Barbora

Odpověděl:
Dobrý den, přeposílám Vám kontakt na KC Ústí nad Labem. Jinak adresy a telefony na kontaktní centra a terénní programy v ČR najdete najdete na webu např. na http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ nebo na www.drogy.net v rubrice databáze kontaktů. Pokud se týká našich pražských terénních programů a kontaktního centra, posílám Vám kontakt na kolegy, nejlepší bude jim přímo napsat nebo zavolat a domluvit se s nimi, jak by Vám mohli s vaším problémem pomoci. Přeji hodně štěstí, Jana Marečková, administrátor poradny. Kontaktní centrum Drug out club o.s. Velká Hradební 47/13, Ústí nad Labem, 400 01 telefon: 475210626 Terénní programy SANANIM tel. 224 920 577; mail: street@sananim.cz Kontaktní centrum SANANIM, Osadní 2, Praha 7 tel. 283 872 186; mail: kacko@sananim.cz