vice
měl jsem těžké psychycké problémy (tlaky v hlavě a taky hmatové bludy) byl jsem pořádně zmatený a pořád jsem se bál. Pomohou nootropika??? vůbec mi to nemysl a mám problémy s pamětí bojím se jít k psychyatrovy! chci se léčit sám! Předepsal jsem si kalicor a koupím si vytamíny b Poraďte jsem celkem v hajzlu!!!!!!!!!! když spáchám sebevraždu budou mě pitvat???? smrti se nebojím, ale pitvy jo!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nedokážu takto přes internet posoudit, jak závažné byly stavy, které jste prožíval a jakou měly tyto stavy příčinu. Pokud to bylo v důsledku užití drogy, tak by měly tyto stavy s odezněním účinku drogy zanedlouho vymyizet taky. Pokud se Vám to stalo bez souvislosti s užitím návykových látek, tak bych takové potíže považovala za docela závažné. Myslím, že nootropika by Vám mírně pomoci mohla, ale jsou to léky, které působí dlouhodobě a jejich efekt není zrovna razantní. Pokud by potíže neustupovaly, tak bych být Vámi k tomu psychiatrovi vyrazila, protože bez odborné péče se to bude spíš horšit. Ohledně té pitvy a té sebevraždy - pokud se zabijete a bude pochybnost o příčině úmrtí, tak k pitvě dojde. Myslím ale, že byste měl zkusit přemýšlet nad jinými tématy, než je tohle. A pokud Vám to nepůjde a myšlenky na takové věci se Vám budou vracet, tak napište. Pokud mi zároveň napíšete, odkud jste, mohla bych Vám doporučit někoho z kolegů psychiatrů, kteří by Vám mohli pomoci - znám řadu psychiatrů z řad svých kolegů osobně a jistě se jich nemusíte bát. Takže zatím držím palce.