Napoj stastia
alexander
Chcel by som sa spitat co mi mozte povedat o pripravku UP!EUPHORY (biocen.cz). Uz dlhsiu dobu som si od svojho psychiatra prosil nieco aby som sa citil stastnejsi ale stale beriem iba zyprexu a citalec. Napokon som skusal drogy ale su nedostupne a drahe. Skusil som napoj UP!EUPHORY a citil som sa silnejsi a stastnejsi. Ucinok ale dost rychlo vyprchal. Povodne som si myslel ze je to len premietnuta predstava o viere v ten napoj ale pri opakovanom uziti som opat citil stastie a radost. Ako casto je bezpecne nieco take pit. Je to predsa volne predajne. Ked som si dal dva denne tak mi zacalo byt dost blbo. (Taky strach zo smrti.) Mozem to uzivat aj ked beriem svoje lieky? (ten zyprexa a citalec) Celkovo moze sa to uzivat denne alebo je to len weakendova zalezitost? Nejake rizika? Je mozne si na tom vytvorit zavyslost? Su nejake bezpecnejsie alternatyva tohoto napoja?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, více, jedná se o látku, která se skládá z více bylin a těžko říci více o interakcích s léky, ... Na straně druhé, nic nebezpečného jsem neobjevil. Pokud vám to dělá dobře, tak bych se toho nezříkal. Myslím, že pokud budete mít depresi a vytrvale uvažovat o sebevraždě, tak je to zhoubné mnohem více než jiné věci. Takže bych si na vašem místě nedělal takové starosti. Ohledně závislosti - psychická závislost jistě možná je, na druhé straně platí to, co jsem výše psal o sebevraždě.