Z DROP-INu do K-Centra
Mishakk
Zdravim,. mám prosbu. Ambulantně se léčim ze 4-leté závislosti na pervitinu.Docházim do centra následné péče Drop-inu.Po velice dobrejch zkušenostech který mám ještě z dob fetování s K-centrem,bych chtěl přejít na ambulantní léčbu do k-centra,jelikož se mi nelíbí přístup terapeuta drop-inu ke mě.Mohli by ste mi poslat místo kam bych si mohl zajít?Nechci abych vyzněl náročně-nemám problém s postupem terapeuta.Vadí mi jeho až moc lékařskej přístup,lidi z káčka byli vždycky ,,přirozenější" . Díky Michal

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím, jak dlouho abstinujete. Pokud je to delší doba, tedy alespoň nějaký ten měsíc, tak doporučuju: Doléčovací centrum 158 00 Praha 13, Ovčí hájek 2549/64A Tel.: 251614070 Fax.: +420266 315 306 E-mail: aftercare@sananim.cz Pokud abstinujete krátce, tedy řekněme měsíc a méně, tak zkuste: Denní stacionář 170 00 Praha 7, Janovského 26 Tel.: +420 220 803 130,+420 220 800 041,Mobil: 605 212 175 Fax.: +420 266 710 489 E-mail: stacionar@sananim.cz A Pokud byste chtěl vědět více, tak se podívejte na www.sananim.cz Stačí?