antidepresiwa
kissss
ještě jsem se chtěla zeptat, když jsem před rokem přestala užíwat antidepresiwa a léky tohjo druhu, je možné mít rychlejší nástup psychické záwislosti na perwitinu?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel mi z Vašeho dotazu nevyplývá, zda jste užívala antidepresiva na předpis lékaře, zda jste byla někde v psychiatrické péči, z jakého důvodu, co za léky jste brala, zda jste je sama vysadila nebo zda vysazení léků proběhlo ve spolupráci s lékařem... Nicméně, pokud člověk trpí nějakými psychickými potížemi, obvykle je u něj vyšší riziko, že se u něj rozvine závislost na návykových látkách. Drogu užívá v podstatě jako "sebemedikaci", aby mu bylo lépe a ulevilo se mu, nicméně pak dochází často k rozvoji závislosti a problémy se samozřejmě horší. Lidé, kteří trpí depresivní poruchou a neužívají medikaci, mají tendenci sahat po psychotropních látkách, typicky po alkoholu a stimulačních drogách. Pokud mi napíšete, proč se na to ptáte a popíšete mi víc svoji situaci, mohla bych Vám lépe odpovědět.