Alkoholik? možná...
Janinka
Nedavno mi bylo 15, už asi půl roku bydlím na vesnici a skoro denně sedim v hospodě, dřív to byly 1 nebo 2 piva ale ted to sou většinou 3, 4 a k tomu nakyho panaka. Kamarádi, vrstevníci z města mi říkají, že moc piju a že už o mě mají strach, já na vesnici piju stejně jak ostatní, ale všichni sou ve věku tak 16, 17 a většina 18let. Nejsem alkoholik? A nemůže to mit nejaky zdravotni nasledek do budoucna?

Odpověděl: Bára Orlíková
No, vzhledem k tomu, kolik je Vám let, tak bych tu spotřebu alkoholu, kterou popisujete, považovala za dost alarmující. Mohlo by to mít i zdravotní důsledky a taky by se mohla rozvinout závislost na alkoholu. Čím je člověk mladší, tím se rozvíjí rychleji. Zkuste mi napsat víc o Vaší situaci a třeba přijdeme na to, co by Vám pomohlo a jak bychom mohly tu konzumaci alkoholu zkusit aspoň omezit. Proč vlastně teď bydlíte na vesnici? Co Vaše rodina na to, že trávíte volný čas v hospodě? Měla jste nějaké kamarády a koníčky, kterým jste se věnovala než jste se přestěhovala? Zatím se mějte pěkně a napište. P. S. Myslím, že by Vám v té hospodě neměli ani nalít, když je Vám tolik, kolik Vám je. Jak to děláte?