návrat k drogám
Lona
Mám prosbu, dcera podstoupila léčbu a opětovně se vrátila k drogám, léčbu nechce znovu podstoupit, vrátila se domů svým chováním terorizuje své okolí, jsem z ní zoufalá, nevím co s ní mám dělat, domluvy nepomáhají, prosím o radu

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nemám o Vaší situaci z dotazu dostatek informací, abych Vám mohla poskytnout adekvátní odpověď. Zkuste mi napsat kolik je dceři let, co bere za drogy a jak dlouho, kde byla v léčbě, čím a jak "terorizuje" své okolí, zda jste s ní v domácnosti sama nebo máte partnera, další děti. A také napište, odkud jste. Myslím, že v takové situaci by nebylo od věci to s někým z odborníků konzultovat osobně - mohla bych Vám poslat kontakty na kolegy, kam byste se mohla obrátit, abyste získala potřebné informace a podporu. Zatím držím palce.