čtvrté jen
Petra
Ve čtvrtek jsem vám psala dotaz,jelikož na něj ještě nebyla zveřejněna odpověď,usuzuji,že forma dotazu byla natolik osobní,že vzhledem k ostatním návštěvníkům vašich stránek nemůže být zveřejněna. Tento fakt respektuji,nicméně,chci zjistit,jestli mi můžete nabídnout hodnotu,jež pro mě bude mít význam.Vlastně žádám přesvědčující impuls z vaší strany. Jsem opravdu(až jsem sama překvapena)zvědavá,na vaši reaci. Zdavím a přeji mnoho úspěchů ve vaší práci.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Odpověď nebyla vyvěšena proto, že jsem se bohužel k Vašemu dotazu dostala až dnes a nyní ho odpovídám. Takže se tímto omlouvám, ale nebyl v tom žádný úmysl. Většina dotazů, které na naši poradnu přijdou, jsou poměrně osobního charakteru. Nezveřejňujeme (resp. zveřejňujeme skrytě - tedy dotaz se nedá najít na veřejném webu, nicméně pokud zadáte jeho kód do okénka v pravém horním rohu, tak se otevře - dostane se k němu pouze ten, kdo má kód a kdo ho zadal) pouze dotazy, které obsahují informace o bezpečnější injekční aplikaci, které by mohly působit návodně k užívání drog, dotazy, které se týkají nějakých intimních zdravotních problémů apod. a také vždy, pokud o to tazatel požádá. Vytrvejte, odpověď na předchozí dotaz budete dnes mít.