tomas nedved/minarik sananim
lola
reaguji na me predchozi dotazy....jak jsem psala,ze bych nikdy nesla na zaplivany hlavak shanet piko..tak sem tam byla.Ty lidi vypadali fakt hrozne.Nechci tak skoncit.Je to nechutny,vzdycky sem jima navysost opovrhovala. VOLALA sem vam do poradny na to cislo co ste mi poslal k panu minarikovi ale je tam zaznamnik,v patek po obede,to si asi moc nepopovidam....nikde sem nenasla ordinacni dobu nebo neco jak vas tam zastihnout osobne a nevim jestli se musim objednat nebo jen tak prijit.......Kdyz to pujde tak prosim mi zkuste odpovedet drive nez za tyden....stejne tak jako fuj na hlavak bych nesla by mohlo dopadnout fuj na jehlu nemam zaludek....Nejak nedokazu odhadnout co budu delat dal ale dalsi tyden lezet a spat se mi opravdu nelibi... ..netusila sem,jak to se mnou vypada,myslela sem porad,ze to mam pod kontrolou.... no tak ja nevim fakt co dal.fakt nevim.....

Odpověděl:
Dobrý den, situace se, zdá se, mění každým okamžikem:-). Nereagoval jsem na Vaši předchozí odpověď, protože jsem chtěl, aby Vám odpověděl rovnou Jakub Minařík a dal Vám nějakou konkrétnější nabídku. Veškeré informace o CADASU najdete na této adrese: http://www.sananim.cz/fcilities.php?id=12 Nejsem si jist jejich momentální ordinační dobou, ale hned v pondělí jim zavolejte a objednejte se (možná to bude vyžadovat trochu trpělivosti). Vaše předchozí reakce začala v tom smyslu, že se problém vyřešil sám. Vzhledem ke stavu, který popisujete bych však řekl, že je právě v této chvíli nejvíc potřeba ho začít řešit a já jsem rád, že jste změnila názor a rozhodla se to udělat. Do jisté míry chápu Vaší nechuť navštěvovat další lékaře atd. Medikovat se pikem je však nesmírně rizikový počin, jak jste si jistě mohla všimnout na hlaváku. Nikdy nevíte, co vlastně užíváte a navíc se vystavujete problémům se zákonem, což rozhodně není zanedbatelné riziko. Věřím, že společně najdeme bezpečnější řešení Vaší situace. Tak hlavu vzhůru a hodně štěstí. Tomáš N.