chutě po x letech
weida
Dobrý den.Tak přešly dny a já jsem se zatím držela.Jen netuším,která bije,neb se mi objevila neskutečná nenávist k sobě samé a nevím proč.Perník mi tam naskakuje,ale zatím pořád dobrý.Nemůžu se k Vám odhodlat,neb ani ven už nejdu,fakt nevím,co se vším,mám v tom docela dobrý ordel,nic se mi nechce jen sem v depce a čím dál hlouběji.V práci jsem si vzala týden volno a pořád jsem doma,ani ty lidi už nemůžu vidět. Taky mě napadá občas,zda to nebude lepší skoncvat,ale to si pak řeknu,že si radši dám.Já vím,sem to do poradny nepatří,ale je to jediný způsob,jak to mohu vyjádřit bez obav vše.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, ony se ty chutě nejspíše neobjevily jen tak samy od sebe. Dosti pravděpodobně souvisí s vaším duševním stavem. Je tedy dosti pravděpodobné, že byste potřebovala i nějakou jinou léčbu, než se jen snažit vydržet a zůstat doma. Asi by bylo potřeba, aby vás viděl nějaký psychiatr, promluvil o tom s vámi, předepsal vám nějaké léky, které vám pomohou stav překonat a zvýší pravděpodobnost, že si nedáte... To jsem vám ale myslím nabízel. Pokud se fakt neodhodláte, tak zkuste alespoň: - pravidelný režim - něco dělejte, lehčí obtíže se dají překonat aktivitou - vyhýbejte se alkoholu