omluva
Petra
Vlastně jsem se chtěla omluvit za svůj předešlý dotaz,tedy spíše ho dovysvětlit. Oceňuji velice vaši práci,co se týče okamžitého ohrožení člověka,kdy je potřeba dostat ho z prostředí ve kterém se vyskytuje.A také o pomoc z fyzické závislilosti. Jen jsem přesvědčena,že psychika je velmi složitá věc a jelikož věřím v souvislost všech věcí,tedy i v to,že náhoda je vlastbě prozřetelnost,nemyslím,že léčba příčiny závislosti by byla jednoduchá záležitost. Mějte se hezky,přeji hodně zdaru ve vaší práci.

Odpověděl: Bára Orlíková
Odpověděla jsem Vám na Váš předchozí dotaz. Souhlasím, že léčba ze závislosti je velmi složitá věc - myslím, že to nikdo z mých kolegů nepopírá - a především proto, že psychika je složitá věc a někdy je dost těžké najít cestu z problémů a ze zažitých způsobů chování. Všechno souvisí se vším, to máte pravdu a obzvlášť se to týká psychiky. A jestli je náhoda prozřetelnost nebo ne, to v tomhle případě - míněno léčby ze závislosti - nehraje zas tak velkou roli. :)