antidepresiva
martina
dobry den, byla jsem 3 roky na pervitinu a kdyz jsem vysla z lecebny,po nejake dobe jsem zacala chodit za psychologem.Mela jsem sklony se sebeposkozovani a nekdy i chut se zabit.Parkrat me nechal na oddeleni psychyatrie a zacala jsem brat prasky.Fevarin a chloroprotexan(nevim presne jak se to pise).po dvou mesicich jsem mu rekla,ze necitim sebemensi zmenu ,ale on mi rekl ze silnejsi prasky mi dat nemuze(nejsem jeste dospela).Ma cenu vubec je brat?Nechci do sebe zbytecne cpat prasky.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, to je samozřejmě složité. Já osobně, když pacientovi medikace nepomáhá ji měním, ale přece jen se efekt může rozvíjet pomalu a tím pádem - to jak to nyní vypadá nemusí být konečné. Osobně bych tomu dal na vašem místě ještě šanci. Třeba to zabere. Ono u takovýchhle obtíží je medikace složitá a nemusí se dařit a nebo nemusí odstranit obtíže docela. Třeba jen může usnadnit cestu nějaké psychoterapii na kterou docházíte. Ale i to je dobrý výsledek. Tak nevím. Medikaci odmítnout je složité, ponechat jí má také svá -.