Závislost
Marii
Dobrý den, trpím migrénama a jednou když jsem si půli prášek tak se ta druhá část rozdrtila a já si jí šnupla. Fungoje to stejně jako když to polykám, ale když si šnupnu mám z topho lepší pocit. Pocit že jsem jedna z těch ktří taky šnupou. Ted si dám tak 3 do týdne i když mě hlava nebolí, ale je mi po tom nějak líp. Nemyslím si žě bych byla závislá. Jak to vidíte vy? Nechci být závislá jak bojovat?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, léky které jsou určené proti migréně a k užití polykáním, se rozhodně nehodí ke šňupání a už vůbec ne, když migrénu nemáte. Bývají to docela silné léky a brát je, když nemusíte, je velká zátěž pro organismus. Při šňupání se poškozuje nosní dutina, což se může projevit až později. Zůstávají tam látky, které nemají rozhodně v nose co dělat. Nevím, jestli je úplně důležité, jestli jste závislá nebo ne, spíš bych se zabývala otázkou, proč Vás drogy a šňupání tak fascinuje, co je na tom zajímavého, co ve Vašem životě chybí...