misha
No,já přímo na léčení byla na léčení v Řevnicích. Jsem z Trutnova,ale většinu času trávim v Praze u kámošů..a stou bezplatnou léčbou by to bylo super..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nejlepší by bylo, kdybyste se obrátila na Kontaktní centrum SANANIM v Praze 7, Osadní 2, tel 283 872 186, mail kacko@sananim.cz. Tam by Vám mohli s léčbou poradit. V rámci o. s. SANANIM například funguje Terapeutická komunita Karlov, která je určena pro léčbu lidí pod 18 let, kteří jsou závislí na drogách. Léčba v TK Karlov je bezplatná, trvá cca 6 měsíců a myslím, že by pro Vás byla cennější než krátkodobá léčba v Řevnicích. A právě přes Kontaktní centrum je potřeba se ohledně léčby na Karlově domluvit, protože oni vyřizují příjem klientů do této komunity. Možností je jistě i víc - některé psychiatrické léčebny, které jsou zaměřené na léčbu závislostí taky přijímají klienty pod 18 let a léčba je hrazena ze zdravotního pojištění, takže je pro ně bezplatná. Takže zkuste zajít do toho kontaktního centra a domluvit se ohledně léčby. Když by bylo cokoli potřeba, tak znovu napište.