pomoc pro cizince
vitali
Dobry den, hledam organizaci na uzemi Prahy, ktera poskytuje pomoc pri lecbe zavislosti (konkretne heroin, ne nitrozilne) i pro anglicky hovorici. Dulezita je moznost ambulancni lecby. Klidne i placena sluzba, dulezita je i anonymita. Velmi dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, možností by se možná našlo více. Bylo by dobré kontaktovat poradenské centrum, kde by Vám pomohli rozhodnout se, co konkrétně byste potřeboval. K tomu slouží Kontaktní centrum SANANIM, Praha 7, Osadní 2, Tel.: +420283 872 186. Někdo z pracovníků bude jistě schopen konzultovat v angličtině. Tato služba je zcela bezplatná a anonymní. Podle jména soudím, že byste mohl kromě angličtiny ovládat i ruštinu. V Terénních programech SANANIM se přímo specializují na kontakt s rusky mluvícími cizinci. Dotyčná pracovnice se jmenuje Světlana Golubyeva a seženete jí na čísle 224 920 577. Také bezplatně a anonymně. Pokud by nic z toho nevyšlo, ozvěte se znovu a zkusíme pátrat dál. Hezký den.