prosim Vás o radu jak ven ze závislosti na Neurolu, Hypnogenu, Lexaurinu.....
Saxana
Dobrý den, už asi 3 roky nepravidelně zneužívám Lexose, Neurol, Hypnogenl.... Nevím jak z toho ven. kdyz si nevezmu Neurol apod. nemohu nic delat, napr. uklízet, natoz se učit do školy. Léčina jsem se na psychině v HK, prosim o radu. Děkuji Terík

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Z Vašeho dotazu mi bohužel není úplně zřejmé, jestli prášky berete na nějaké psychické potíže a předepisuje Vám je lékař a kvůli těm potížím jste se léčila na psychiatrii v Hradci nebo jestli si obstaráváte léky nějak jinak a na psychiatrii jste se léčila z důvodu závislosti na těchto látkách. Zkuste mi o sobě napsat víc, třeba kolik je Vám let a něco podrobnějšího o Vaší situaci, a pak bychom mohly vymyslet něco, co by Vám pomohlo. Zatím držím palce.