UP!EUPHORY
tomas
Dobry den mel bych dotaz ohledne bezpecnosti tohoto preparatu(www.biocen.cz),nekolikrat jsme ho s kamarady zkouseli,ucinek byl naprosto skvely,castecne podobny extazi,ale na druhou stranu se z nej me i par udelalo docela spatne,tak by me zajimalo,jesli povazujete uzivani napr jednou za 14 dni za nebezpecne a zdali uz jste o nem neco podobneho neslyseli?

Odpověděl:
Pokud se Vám z něho udělalo špatně, byl bych na Vašem míste u jeho dalšího užívání opatrnější... Rozhodně bych se držel pokynů výrobce: Neužít více než jednu lahvičku za den (1 balení nápoje obsahuje 120 mg kofeinu - to jsou tři velmi silné kávy!!! - to je možná to, z čeho se Vám udělalo špatně), raději si rozdělit jednu lahvičku alespoň na dvakrát a zapít dostatečným množstvím vody nebo džusu a v žádném případě nekombinovat s alkoholem. Výrobce dále nedoporučuje kombinovat preparát s jinými stimulanty, drogami a s léky ovlivňujícími psychiku, jako např. MAO inhibitory, neboť může docházet k vzájemnému ovlivnění účinnosti. Ačkoliv jsou přípravky tvořené výtažky léčivých bylin, je třeba si uvědomit, že přípravky mají velmi silné účinky a u citlivých osob (nebo u osob s nižší tělesnou váhou) je vhodné snížit dávkování na polovinu doporučené denní dávky. Užívaní jednou za 14 dní by nemělo být nebezpečné, pokud dodržíte tyto zásady. A konec konců... je to lepší volba než extáze...