Píšťala
Dobrý den, milá poradno !!! Nepíšu kvůli sobě, ale kvůli bráchovi on on ...........totiž ze zezačátku kouřil trávu a potom si asi 3 roky si kupoval trávu se svýšeným THC a teď je na perníku..................on se strašně změnil dřív to bylo všechno v pohodě a teď už nejsme rodina teď když už nemá nic u sebe tak je hodně zlej. Mamka věděla akorát, že kouří trávu, ale nikdy ho neviděla a vždycky byly kvůli tomu hrozné hádky a o tom pervitinu neví nic mě to brácha někdy řiká a začal s perníkem no nevim asi někdy před 2 měsícema a bojím se že by něco mohl udělat a potom by toho litoval................. mám pocit, že potřebuje čím dál tím víc napřed cígo, tráva a teď perník ................... . Poraď te mi prosím, prosíííííííííím co mám dělat ??????????????????????????

Odpověděl:
Dobrý den, trochu obtížně se mi odpovídá, když nevím, kolik je Vám a Vašemu bratrovi let. Každopádně chápu Vaše znepokojení. Zdá se, že bratr chodí po velmi tenkém ledě. Zkoušel/a jste s ním o tom mluvit? Podělte se s ním o své obavy a snažte se mu ukázat, jak moc se změnil. Měl by pochopit, že nemá právo být na rodinu zlý a že o něj máte strach. Přemýšlejte také o tom, zda se s celou záležitostí nesvěřit rodičům, pokud se bratr rychle nezmění. Situace, kterou popisujete se mi zdá dost vážná na to, abyste ji řešil/a sám/a. Vaši rodiče by o tom měli vědět. Možná bude nutné mobilizovat síly celé rodiny a dát bratrovi jasný signál kam může zajít a kam už ne. Hodně štěstí.