Misha
Dobrý den,potřebuju poradit už vůbec nevim co mám dělat. Je mi 17 let a od 13 si píchám herák. Ted sem byla přes půl roku čistá,ale můj přítel si dal zlatou a já znova začala. Já už nechci střílet. Matka mi už nechce platit léčbu, prej to už nemá cenu. Nevim co mám dělat. Prosím pomoc...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud chcete přestat, tak zkusíme vymyslet, co by se s tím dalo dělat. Píšete, že Vám matka platila léčbu - předpokládám, že jste tedy po léčbě nějakou dobu abstinovala a když jste teď začala drogy užívat znovu, tak už má Vaše matka pocit, že platba za další léčbu nemá cenu... Nicméně, existují i možnosti léčby, které jsou bezplatné. Obávám se, že bez léčby to po takové době užívání opiátů a vzhledem k vašemu věku nepůjde. Zkuste mi napsat odkud jste a kde jste předtím absolvovala léčbu a pokusíme se najít nějaké řešení. Nepanikařte, určitě se nějaké možnosti, co s tím dělat, dobereme. Zatím přeji hodně štěstí.