těhotenství 38601
na testech na žloutenku jsem byla tyden po tom ale nejsem si jista jestli by už něco ukazaly.Děkuji za odpověd s tou důvěrou je to složitější nejdřiv jsem měla ten samý nazor ale pak mě přesvědčil že stoji za to mu dát šanci není nic snad lehčího než člověka zavrhnout a ještě ho i zranit

Odpověděl: Bára Orlíková
Hepatitida C má poměrně dlouhou inkubační dobu, průměrně kolem 2 měsíců. Takže bych doporučila nechat si udělat test znovu po nějaké době. A jak to vypadá s výsledky toho těhotenského testu? P. S. Netvrdím, že není na místě dát Vašemu příteli šanci, nicméně bych byla opatrná a myslela v tuto chvíli především na sebe - Vás se teď hlavně týká to, co se aktuálně děje. Důležité je, aby mezi Vámi bylo jasno a aby partner věděl, že se musí k Vám chovat odpovědněji.