wormi
jsem asi tri tydny v kuse na marihuane,denne mam v prumeru okolo 6 jointu...zjistil ze to nedelam ani tak pro zabavu jako pro ten pocit ze nemusim nic moc resit...to je asi zacatek psychicke zavislosti,ze?propadam se depresim pokus si "nezahulim"..

Odpověděl:
Dobrý den, jestli jste závislý nebo ne, zjistíte nejlépe sám, když si zkusíte dát jednoduše pauzu. Zkuste na týden nebo lépe na dva zcela vysadit a uvidíte, co to udělá. Podle toho co píšete ale předpokládám, že bez komplikací to nebude. 6 jointů denně je skutečně hodně. Myslím, že kromě rizika závislosti poměrně značně hazardujete se svým duševním zdravím. Ona ta potřeba nic neřešit může tímto způsobem veli rychle přejít v neschopnost cokoli řešit. Kdybyste při abstinenci pociťoval nějaké závažnější problémy, nebojte se vyhledat pomoc psychiatra. Ono je někdy těžké rozlišit, co byla příčina a co je důsledek toho užívání marihuany - a zvlášť špatně se to rozezná u vážných depresivních stavů, kde už je potřeba nějaké odborné péče. Hodně štěstí!