piko
lola
Jsem si vedoma toho,ze jsem workalolik. Pracuju v umelecke oblasti a pred nekilika lety se u me poprve objevily docela tezke deprese.Po porede s lekarem jsem zacala brat antidepresiva, nalada tudiz bez vykyvu at uz manickych nebo depresivnich, nechut ucasti na terapiich.Po zhru trictvrte roce uzivani antideprsiv se ale u me objevily velike unavy, mesic v kuse jsem lezela doma a spala. Mela jsem hrozne tezke ruce a nohy, nebyla schpona dojit na pracovni schuzku nebo do skoly. Nez jsem se rano stacila obleknout,unavilo mne to natolik,ze jsem upadla do postele a spala zase az do vecera a pak zase celou noc...Tyto stavy se potom asi rok stridaly s normalnim fungovanim organismu. Loni v lete jsem ale opet upadla do totalni apatie, tri tydny jsem temer nevychzela z bytu,lezela a koukala do stropu(nesla jsem ke statnicim,nenapsala diplomku...a bylo mi to uplne sumak). Na EEG mi potvrdili chronickou unavu a po nekolika dalsich vysetrenich lekari usoudili, ze je to psychickeho razu. Zacala jsem opet brat antidepresiva a navstevovat placene tarapie. Po pul roce zadna zmena-unavy byly snad stale horsi-v pracovni i osobni oblasti sem si vyslouzila nalepku NEZODPOVEDNA a navic jsem nemela kvuli placenym terapiim na najem, telefon, jidlo pro psa, protoze jsem si nemohla vydelavat kvuli tomu ze jsem porad spala,do skoly jsem opet prestala chodit. Potom se mi dotalo do rukou PIKO. Jedu v tom uz trictvrte roku,kazdy den,je to jedine ucinne reseni ze vsech pitomych alternativ a leku a terapii a porad ,ale chapu,ze to nejde porad(obzvlaste dobre to chapu,kdyz mi dojde...) Co s tim? Mam rada svou praci a nechci skoncit za ziva hnijici ve svy posteli...dik.

Odpověděl:
Zdravím, zdá se, že bez medikace se neobejdete, ale brát pervitin je velmi rizikový způsob. Věřím, že by se našlo bezpečnější řešení. Konzultoval jsem Váš případ s MUDr. Minaříkem (který také odpovídá v této poradně) a dohodli jsme se na tom, že by bylo nejlepší, kdybyste ho navštívila v ordinaci. Pracuje v zařízení CADAS (centrum ambulantní detoxifikace a substituce). Je to ve Spálené ulici. Telefon je 603 831 815. Detailnější info naleznete na stránkách SANANIMu. Služby jsou bezplatné. Pokud se rozhodnete to neudělat, určitě se ozvěte a můžeme se bavit o tom, jakým způsobem pervitin užíváte. Omlouvám se za zpoždění, v době dovolených jsme zavaleni prací. Hezký den.