vyšetření
Ester
Dobrý den, dcera 18 let pravidelně užívá marihuanu. Její chování je naprosto nevyrovnané, většinou je podrážděná, agresivní, vulgární. Ničí to systematicky vztahy v celé rodině. Nyní jsme dostali zprávu, že prý už to není záležitost jenom marihuany, ale že pravidelně užívá pervitin. To dcera popírá, peníze nemá ani nám nemizí, je ochotna podstoupit vyšetření na existenci této drogy v těle. Je to někde možné? Dcera i my chceme situaci řešit. Děkuji Ester

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, testy lze koupit ve všech větších lékárnách, stojí cca 100-150,- Kč podle typu. Otázkou ale je, co jejich výsledkem získáte. Bude najednou všechno v pořádku, když se zjistí, že dcera pervitin poslední týden opravdu neužila (protože právě tak dlouho poznáte drogu v těle po posledním požití)? Není spíš důležitější než to, jakou drogu zrovna užívá, co to způsobuje, jak se k Vám chová? Myslím, že by tedy bylo dobré situaci řešit bez ohledu na výsledek testů. Probrat s ní podmínky Vašeho vzájemného soužití, to, jak by se měla doma chovat atd.