osud ditete - dulezite!
copi.
dobry den, prosim vas jak dlouho se pozna pervitin v tele pri testech a jestli jsou i nejake specialni testy kde se to pozna z vedsim odstupem. ptam se protoze moje byvala pritelkyne co sni mam dite se kterym ja jiz neziju zacala uzivat pervitin.Podaly sme s tchyni navrch na odebrani ditete.ted ma dite ve sve peci prozatimne tchyne.uz se to tahne tak 4 mesice tak jestli se to pozna i po takove dobe.bohuzel nevime jak dlouho se to jeste bude tahnout.dekuji predem za vasi odpovet. s pozdravem copi.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že situace je složitější, než abychom to mohli vyřešit takto přes internet. Pokud tomu dobře rozumím, tchýně má nyní předběžným opatřením dítě svěřené do své péče? Nebo se jen péče o dítě ujala bez požehnání úřadů do té doby, než se věc rozhodne? Vaše bývalá příteklyně přiznala, že užívala pervitin? Máte podezření, že ho užívá dosud? Testem se totiž dá užití pervitinu zjistit nepříliš dlouho, od několika dní po dva až tři týdny od posledního užití. Čtyři měsíce určitě ne. Také mi není ve vašem případě jasné, o co Vám vlastně jde - prokázat, že přítelkyně bere drogy a nechat dítě v péči tchýně? Prokázat, že přítelkyně drogy nebere a vrátit ho do péče jí? Mám pocit, že v tomto případě by bylo potřeba se především poradit s právníkem. Mohu Vám doporučit Právní poradnu A. N. O., kde se zabývají právními aspekty užívání drog a poskytují bezplatnou právní pomoc v případech, jako je ten Váš. Pokud jste z Prahy nebo je pro Vás Praha dostupná, tak se můžete telefonicky objednat na schůzku, pokud z Prahy nejste, tak aspoň situaci zkonzultovat po telefonu. Kontakt na právní poradnu najdete na těchto stránkách pod kolonkou "právní poradna". Přeji hodně štěstí. Pokud by bylo potřeba, tak samozřejmě znovu napište.