heroin.:(
Diane
Dobry den,moc bych chtela kohokoli poprosit o radu!Jsem hodne zoufala.Brala jsem prenik a byla ve 3 lecebnach.v prvni jsem vydrzela 3 mesice,ve druhe 1 mesic ,a ve treti necele 3 mesice.pokazdem navratu jsem abstinovala asi mesic.Kdyz jsem se vratila z posledni lecby,vydrzela jsem nebrat 13 mesicu.Pred 4 tydny mi byvaly pritel nabidl heroin a ja jsem neodmitla a pichla si.Nikdy predtim jsem heroin nemela.V tu dobu slo se mnou vse z kopce.Hadky doma,v praci to slo od 9 k 5 a ja to vsechno neustala.tet uz si necele 4 tydny picham heroin a jsou chvile ,kdy me popadne hrozna uzkost a ja vim,ze jsem v pasti!Vim ze jsem udelala chybu a nedolecila se ani v jedne lecebne.Spousta lidi se kterymi jsem ¨byla v kontaktu(z leceben,komunit) sly potom na DC a tet jsou vpohode.Chtela bych prestat ale NEJDE TO!!!Jsem nestastna sama nad sebou a nevim ,co mam delat.Docela jsem se drzela a najednou je vsechno v troskach..MOC Vas prosim o pomoc nebo jakoukoli radu.predem diky!!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, sama to popisujete úplně přesně - nedokončené léčby a hlavně žádné doléčování, které je pak venku to nejdůležitější. Ale to neznamená, že to teď nepůjde udělat líp. Heroin má oproti pervitinu ještě nevýhodu fyzické závislosti, takže až se dostanete z ní, neuvidíte snad svoji šanci na abstinenci tak černě. Otázka je, jestli jste teď ochotná a odhodlaná podstoupit celou léčbu, tedy detox, léčebnu, nebo možná lépe komunitu a pak doléčování. Jestli ano, není proč ztrácet čas. Zkuste tentokrát dobře vybrat, kam se půjdete léčit. Tak aby Vám to dalo co nejvíc. Přemýšlejte nad tím, proč jste z minulých léčeb odešla a zkuste se těmto důvodům vyhnout. Nejlepší by bylo probrat různé možnosti léčby s někým zkušeným, třeba v Káčku. Chodíte do nějakého? Máte se na koho obrátit? Nebo chcete poslat kontakt? Držím Vám palce, ať to tentokrát dopadne...